تلخیص از کتاب اصول موفقیت قسمت 14 و15 (voice)

بیشتر ما قدر منابعی که برخورداریم را نمی دانیم.به دنبال سر نخ برای حل مشکلاتتان باشید. دو راه حل برای این موضوع وجود دارد .1.بدنبال یک مربی،معلم،مرشد،کتاب راهنما،برنامهء رادیویی ویا منبع اینترنتی بگردید.2.کسی را پیدا کنید که قبلا مثل شما بوده است.

هرچه بخواهید دقیقا در خارج از محدودهء راحتی شماست،افراد موفق  کشف کرده اند به جای اینکه اراده شان را افزایش دهند تابه عنوان نیروی محرکه  موفقیت برایشان عمل کند  خیلی راحت ترمز ها را رها کنند.(با  خودسازی). که این خودسازی با رها وجایگزین کردن افکار محدود وتغییر نگاهشان به خود انجام می گیرد.از محدودهء امن خود بیرون بیائید چرا که آنرا زندان خویش کرده اید.علت این پناه بردن به به محدودهء امن توسط شما اعتقادات تفکراتتان است که در جوانی کسب کرده اید.برای اینکار چند راه حل وجود دارد؛1.می توانید با خودتان حرف های مثبت ومحکمی بزنید.(تا به شما ثابت شود آنچه که می خواهید دارید و آنچه را که می خواهیدانجام می دهید وراهی را که می روید می خواهید).2.در ذهن به تجسم اهداف بزرگی بپردازید که دوست دارید تا مشوق شما برای فعالیت ورسیدن شما به آنها گردد.3.رفتارتان را تغییر دهید.

مشکلات عمده ای که با آنها رو برو میشویم با همان تفکراتی که آنرا ایجاد کرده ایم،قابل حل نیستند.(آلبرت انیشتین).

در آمد متوسط شما هر چقدر که باشد در صورتی که غیر از آن باشد احساس ناراحتی خواهید کرد.درآمد شما نشانهء ظرفیت شما برای کسب ثروت  است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد