دنبالهء تلخیص قسمت 5 از کتاب مردان مریخی وزنان...

وقتی زنی می گوید؛ما همیشه عجله می کنیم؟بدین معنی است که:احساس می کنم امروز خیلی شتاب زده عمل می کنم،اصلا عجله کردن را دوست ندارم،کاش زندگیمون پر از شتاب وعجله نبود،البته می دونم که تقصیر کسی نیست وتو را سرزنش نمی کنم ومی دونم تو همهء سعی وتلاشت اینه که همهء کارها سر وقتش انجام بگیره،میشه تو هم من رو تائید کنی وبگی این کار سختیه،ما همیشه شتاب زده  عمل می کنیم به من بگو تو اصلا عجله را دوست نداری.

من به عشق ومحبت بیشتری نیاز دارم،به این معنی است که؛عزیزم این روزها خیلی کار می کنی بهتر است یک وقتی هم برای خودمان بگذاریم،من عاشق اینم  که یک وقتی را بدون پرداختن به بچه ها وکار بگذرانیم،میشه یکی از این روزها یک شاخهء گل برام بخری وشام بریم بیرون،من عاشق احساسات عاشقانه ام.

زنها سکوت مردان را به کم محلی وبی اهمیتی معنی می کنند وساکت بودن مردان زنان را بدگمان می کند.وزنان وقتی همسرشان می خواهد تنها باشد نباید مزاحم او گردند و مردان فکر  وتعقل کرده بعد حرف می زنند وزنان با صحبت کردن فکر می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.