دنباله ء قسمت 5 از کتاب صوتی مردان مریخی و...

این خونه همیشه به هم ریخته است یعنی خیلی خسته ام واحتیاج به استراحت دارم قبول داری که خونه به هم ریخته است قول می دی که خونه را مرتب کنیم.دیگه کسی به من گوش نمی ده به معنی اینست که می ترسم حوصله ات را سر برده باشم ودیگه به من علاقه نداشته باشی.انگار امروز خیلی حساس شده ام به معنی اینست که من روز سختی داشته ام میشه بیشتر به من توجه کنی.کسی دیگه دوست نداره به حرفام گوش بده به معنی اینست که ممکنه به حرفام گوش بدی وازمن بپرسی امروز چه اتفاقی برایم افتاده وچه احساسی داشتم وچی می خوام ودیگه اینکه چه احساسی دارم وبه من حرف هایی بزن که دلگرمم کنه واز روی مهربانی وقدر شناسی باشه وتعریفم کن وبگو منظورت را می فهمم ویا فقط گوش بده وهنگام مکث من با کمال احساس از واژه های (آه،اهم واف) استفاده کن.هیچی درست از آب در نمی یاد به این معنی است که امروز خسته شده ام وخوشحالم که احساساتم را با تو درمیان بگذارم می دونم این درست نیست ولی هر وقت خسته ام کارهام خراب میشه میشه بغلم کنی وبه من دلداری بدی مطمئن ام اینطوری حالم  خیلی بهتر میشه.تو دیگه دوستم نداری به معنی اینست که امروز کمی احساس ناامنی می کنم،می دونم واقعا دوستم داری وهر کاری برایم می کنی،میترسم تورا از خود دور کرده باشم دوباره مطمئن ام کن وبگو دوستم داری.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.