کمپانی های بزرگ برای فروش بیشتربا القاء حس کرامت نفس وحس جاودانگی در مشتریانشان بر تعداد آنها وبرمیزان فروش خود می افزایند وهمینطور با دادن جایگاه همانند برند سازی برای کالا هایشان.
وعموماً این کار را از نظریهءفروید روانشناس وروانپزشک معروف وام گرفته اند.
به عنوان مثال؛در آمریکا سوپ آماده وبسته بندی شده برای مصرف فوری به فروش می رفت که روی آن نوشته شده بود؛سوپ دقیقه نودی وپس از مدتی دیدند آمار فروش آن ثابت مانده ودلیل آن را که جستجو وتحقیق کردند، مشاهده شد که مصرف کنندگان به خصوص مادران برای نام آن که سوپ دقیقه نودی است احساس ناراحتی می کنند وفکر می کنندکه مادر خوبی نبوده اند در قبال فرزندانشان به همین دلیل نام آن را عوض کردند با عنوان سوپ آماده در ۵دقیقه.