خلاصه ای از اپیزود ۴ جافکری با میهمانی حمید محمود زاده

شما اگر تنها ۵٪ به مشتریانتان بیافزایید، سود کسب وکار شما ۲۵٪ تا ۹۵٪ افزایش پیدا می کند.

فروش اول شما هر چه که باشد ،زیاد نیست ،چرا که قیمت تمام شدهء آن نسبت به مابقی فروش بسیار زیاد بوده وکلاً فروش  اول شما بخشی از مارکتینگ شماست.

فرآیند پس از خرید را طراحی کنید.(مهندسی فروش).بدین معنی که در هنگام فروش منه فروشنده بابت پولی که گرفته ام چه خدمتی بایدارائه بدهم وباید سعی کنم آنرا به بهترین وجه انجام بدهم.به طوری که در حال حاضر،خدمت دادن درست به مشتری از یک عمل اخلاقی ،تبدیل شده به یک اجبار بیزانسی.مثلاً اسنپ که آمد ،رانندگان کشور را مجبور کرد به سرویس درست دادن.وکسب وکارهای که از این مزیت برخوردار نیستند،حذف می شوند.مشتریان ناراضی شما اگر که از دیدگاه درستی برخوردار باشند،روند اشتباه بیزنس شما را با کمترین هزینه به شما نشان می دهند.همیشه حق با مشتری است وما خودمان باید بگردیم وببینیم چرا ناراحت شده است.فروشنده باید فرهنگ پاسخگوئی را به فرهنگ حل مشکل عوض کند.

حرف پایانی برای فروشندگی>>>>>>مشتری را باید تبدیل کند>>>>>>>>سوپر مشتری(یعنی یک فروشنده بایدمشتری را تبدیل کند به کسی که از او، حال چه خدمات باشد وچه کالا ،نه تنها خریدکند بلکه نزد دیگران تبلیغ هم بکند.).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد