Voice 31 از کتاب اصول موفقیت اثر جک کنفیلد

از باز خوردهایا به قول امروزی فید بک ها  به نفع  خود استفاده کنید،بازخورد ها به مانند صبحانه برای قهرمانان ورزشی است.پس از شروع کار به باز خوردهایی برخورد می کنید،باید تمایل به پاسخگویی به آنها راداشته باشید.بازخوردها به دودسته تقسیم می گردند،اول مثبت(مثل جایزه،ترفیع و...) ودوم منفی که عموما آنرا دوست نداریم ولی همین باز خوردهای منفی می تواند برای شما به اندازهءبازخوردهای مثبت ثمر بخش باشد و مفید واقع شود چرا که آنها به ما می گویند که در مسیر اشتباهی قرار گرفته ایم وکار نادرستی انجام می دهیم،من این باز خورد های منفی رادوست دارم فرصت های پیشرفت بنامم.از بازخورد های که سمتتان می آید استفاده کنید.دربرابر بازخوردهای منفی به سه عمل می توان تمسک جست که هر سه نادرست بوده وبی تاءثیر می باشد؛1.تسلیم شدن ودست از کار کشیدن(این عمل باعث درجا زدن شما می شود،اگر وارد میدان زندگی نشوید در بازی زندگی عقب می افتید)2.عصبانیت نسبت به منبع بازخورد(که بی اثر است چرا که بازخوردیک آگاهی ساده است ونباید از آن رنجید.3.گوش نکردن یا نادیده گرفتن باز خوردها

عاقلانه ترین  وموءثر ترین کار در قبال بازخورد ویا انتقاد دیگران نسبت به خود ویا عملکردتان باید این باشد که بگوئید؛از اطلاعاتی که به من دادید متشکرم،به خاطر زمانی که صرف کردید که به من بگوئید چه می بینید وچگونه احساس می کنید متشکرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد