در یکی از کتابهایی که در مورد موفقیت نوشته شده بود ومن آنرا مطالعه کردم گفته شده بودکه صاحب مک دونالد پس از یک سخنرانی در جمع مشتاقانش به کافیه ای در نزدیکی محل سخنرانی اش با گروهی از مخاطبینش رفتند ودر آنجا ازهمراهانش شغل خودش را پرسید وهمه خندیدند و دوباره وچند باره پرسید تا اینکه یکی در آن میان از وسط جمع گفت شوخی می کنید خوب معلومه شما صاحب مکدونالد هستید و صاحب مک دونالد گفت اشتباه شما همین جاست من صاحب بهترین ملک ها در بهترین مکانهای دنیا هستم ودر آن کتاب گفته شده بود که افراد ناموفق تمام وقت خود را صرف درست کردن بهترین همبرگر می کنند در حالی که صاحب مک دونالد تمام توجه اش به مکانی است که در آن قرار است همبرگرش فروخته شود است ونحوهء دستیابی مشتریانش به همبرگر .به نظر می رسد بنا به همین مطلب که ذکر آن شد به جای تولید هر چه بهتر اجناس تولید شده به جای تمرکز روی ارائهء جنس بهتر به فروش بر اساس محور مشتری مداری روی آوریم.واینکه به قول یکی از فروشندگان کوکا کولا جوری مشتری مداری کنیم که او به تعداد بیشتر وبا مراتب بیشتر جنس ما را خریده وبیشتر پول پرداخت کنند.