تلخیص قسمت 5 از کتاب مردان مریخی وزنان ونوسی اثر جان گری

زنان معتقدند برای بیان احساساتشان می توانند از انواع صفت های تفضیلی واستعاره وتعمیم استفاده کنند،ومردان در مقابل چون آنرا نمیفهمند با تندی با آنها برخورد می کنند.

مهمترین شکایت زنان از روابط زناشویی شان اینست که می گویند؛کسی به حرفام گوش نمی ده.دیگر گلایهء زنان از مردانشان به شرح زیر است:ما هیچ وقت بیرون نمیریم،هیچکس به من توجه نمی کنه،اونقدر خسته ام که نمی توانم کاری بکنم،می خوام همه چیز رو فراموش کنم،این خونه که همیشه به هم ریخته است،دیگه کسی به حرفام گوش نمی ده،هیچی درست از آب در نمی آید،تو دیگه دوستم نداری،ما همیشه عجله داریم،من به عشق ومحبت بیشتری احتیاج دارم.ومعنای واقعی جملات بالا به شرح زیر است؛ما هیچ وقت بیرون نمیریم به معنی اینست که دوست دارم باتو باشم،هیچکس  به من توجه نمی کنه به معنی اینست که احساس می کنم برات دیگه مهم نیستم ومی ترسم کارت برات مهمتر ازمن باشه،میشه بغلم کنی بگی دوستت دارم،امروز اونقدر خسته ام که نمی تونم هیچکار دیگه ای انجام دهم معنی اش اینست که

به نظرت نباید استراحت کنم،میشه بغلم کنی وبگی کارمرا درست انجام داده ام،می خوام همه چیز را فراموش کنم به معنی اینست که هم کارم وهم زندگی ام را دوست دارم اما امروز کلافه ام وقبل از هر چیز دوست دارم اول به خودم برسم میشه ازام بپرسی چرا کلافه ام وراه حلی ارائه ندهی فقط می خوام بفهمی چقدر زحمت می کشم

((ادامهء این سخن در مطلب بعدی خواهد آمد))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد